קולי

סגור

TIME OUT 2-9/11/2006

מאת : יעל קולטן

ההתחלה, "כשהייתי בן 15 ניגנתי בלהקה וסיפרתי את הבאסיסט מאז סיפרתי חברים, בעיקר גברים, ובגיל 19 התחלתי לגזור שיער נשי כשהגעתי לשוקי (זיקרי) הבנתי כמה מעוף יש למקצוע הזה והתאהבתי."

אג'נדה, "אני מאמין בלעשות עוד דבר לצד העיסוק, כדי להפוך  לבנאדם יותר טוב".

אשה, "נשים זה עם נפלא ורגיש, שצריך פשוט  ללמוד להבין. השיער אצל האשה הוא דבר קדוש, ואנחנו צריכים להיות סופר רגישים ולהפעיל את הצד הנשי שלנו כדי להבין את זה".

סגנון אישי, "פריסטייל  לחלוטין.  כל מה שקשור להיפ הופ ספורטיבי, עם דגש על צבעים. מטבעי, אני רוקי ופאנקי במראה. הכיוון הוא של הוויה ספורטיבית מדליקה, קולית עירונית ולא מחייבת. חוץ מזה, הכי אני אוהב ירוק".

נעליים , " בדרך כלל אני עם נעלי ספורט. דיזל, אדידס, פומה. אני שם בנעל ספידה מקצועית שמכינים לי  כל שנה במיוחד, וקונה גם ספידות מתנה לעובדים".

רגע בחיים , "כשאני מגיע הביתה, מוריד את הנעליים ומרים ת'רגליים. אם הילדה ערה אני שורק, והיא רצה אלי".

אהבות אחרות , "שחייה, רכיבה על אופניים ומוזיקה. המוזיקה מלווה אותי ושומרת עלי, היא הפסיכולוג שלי. שם אני יכול לבכות ולצחוק. יום אחד בשבוע מוקדש נטו למוזיקה. יש לי בבית אולפן, מנגנים צ'יל אאוט, גיטרות באס, קלידים ותוכנות. גם כאן במספרה אני כל הזמן עם מוזיקה. דונלד פייגן החדש, אפרו ג'אז, אתני, פיוז'ן, אמביינט. אגב, הרבה אמנים, כמו דיוויד בואי, הפריטנדרז, לו ריד, הביטלס, רולינג סטונס, מאוד השפיעו על האופנה".

מה אתה רוצה ליהיות שתגדל , "מוזיקאי. לפני שנה יצא הדיסק הראשון שלי עם דניאל קסטנבוים, צ'יל אאוט, אפרו ביט ואמביינט. בימים אלו עובדים על השני".

התחזית לחורף , "האייטיז עדיין חזק בתמונה, אבל גם הסיקסטיז חוזר.

הפוני המלא, הגאומטרי, ועליו ההשפעות האורבניות ".

האייטיז עדיין חזק בתמונה, אבל גם הסיקסטיז חוזר - קולי מעצב השיער

© קולי - מעצבי שיער   |   שד' רוטשילד 141 . תל אביב  |  03-6852020     |     www.collie.co.il