התשמע קולי

סגור

22-28/09/2005 פנאי פלוס גיליון - 840

מאת : איתי גורביץ'

"כששמעתי שקולי מוציא דיסק הייתי בטוח שזאת תהיה נפילה. מה לו ולדיסקים? הוא ספר", אמר לי לא מזמן אחד מעובדיו שאת שמו לא אסגיר שמא יישב על מצפוני מובטל נוסף במדינת ישראל, "אבל אחרי שהקשבתי, הבנתי שטעיתי. יש לו את זה". לגמרי. גם אני, הרמתי גבה כשנודע לי על התפנית המוזרה שקולי מתכנן בקרירה שלו. אומנם מדובר במעצב שיער מוערך עם רזומה מכובד, אבל בכל זאת, מה לו ולדיסק עכשיו ?
"מגיל 12 אני עם גיטרה", חושף קולי את הצד הנסתר באישיותו. "אבל יש סדר עדיפויות בחיים.
ומתברר שהקרירה בעיצוב השיער היתה חשובה יותר".

את הקרירה הזאת הוא מפתח כבר למעלה מ-15 שנה, אז התחיל כמתלמד את דרכו אצל שוקי זיקרי. לפני 11 שנה הוא פתח את Ei-Co המספרה המשותפת והמדוברת שלהם, אותה עזב לפני כשנה וחצי, כשהסתיימה הזוגיות של הצוות.

אז למה נפרדתם?

"כמו בהרבה הקשרים, כנראה שמיצינו. כל אחד ראה את המשך הדרך באופן שונה מהשני, לכן החלטנו שעדיף להתפצל. נפרדנו בטוב".

כבר בתקופה שלפני הפרידה הוא התחיל לפזול לכיוון מוזיקלי והתחיל לעבוד על רעיונות ביחד עם דניאל קסטנבוים (מבבגנושקה ושותפו של קולי לדיסק) באולפן הביתי שלו. רק שהחיים הם לפעמים החיים, והרבה פעמים יש להם תוכניות אחרות עבורנו. "כל התוכניות שלי השתבשו.

נולדה לי בת, הייתי צריך לעבור דירה, לפרק את השותפות, לחפש מקום חדש למספרה. ושוב פעם המוזיקה חזרה להיות תחביב".

בזמן "התקופה המשובשת" הוא הספיק לפתוח מספרה סופר מעוצבת בבניין באוהאוס מקורי בשדרות רוטשילד בתל אביב, לפנות מזמנו לגידול בתו ולהשתתף בפרויקט היוקרתי של חברת וולה העולמית – Trend vision , שבמסגרתו הציגו שמונה מעצבי שיער מרחבי העולם את חזונם האישי לשנה הקרובה.

הפכת למכתיב טרנדים.

"אני ? מסביבי נמצאים מאפרים, סטייליסטים, צלמים, הם אלה שיוצרים את התמונה.
אני רק בא ומסדר את השיער".

קצת הגזמת.

"אני יוצר. יש לי שני כלים – שיער ומספריים. ומכל שיער נולד משהו חדש, כך שזה כמעט בלתי אפשרי לקבוע טרנדים בשיער. אני עושה מה שבא לי באותו הרגע ומתאים את זה לאותה לקוחה שמאפשרת לי ליהנות. וזה בעצם מה שבאמת חשוב לי בחיים – היכולת ליהנות. בסופו של דבר אתה יודע לאן כולנו נגיע, אז שלפחות בינתיים ניהנה". כחלק מההנאה הוא סוף סוף חזר למוזיקה ולסיבה העיקרית שלשמה התכנסנו, תכירו בבקשה את הדיסק "Braad session" - יצירת צ'ילאאוט מושקעת, המשותפת לו ולקסטנבוים (ולמתעקשים, נקראת על שמו של קומקום תה מרוקאי מסורתי שממנו נמזג בחורף תה בעל ריח עז), תוך שלושה חודשים הוצאנו אותו. כשזה אמור לצאת זה פשוט יוצא", הוא מתגאה.

יש כאן תכנון להסבת מקצוע?

"מוזיקה ועיצוב שיער הם שתי אהבות מאוד גדולות שלי. רק שבמקרה של העיצוב, מדובר גם על מקצוע ואין ספק שהדיסק ישתלב כחלק מקמפיין פרסומי למספרה. מעבר לכך, הפרויקט היווה הנאה גדולה עבורי ואני מקווה שכך גם בשביל האנשים מסביבי.

את "Braad session" ניתן להשיג בחנויות המוזיקה המובחרות, וכמובן אצל קולי – מעצבי שיער. חשוב שתדעו שכל ההכנסות ממכירת הדיסק ייתרמו

לעמותת רוח טובה, המתווכת בין עמותות למתנדבים.

מירי בוהדנה לא זזה בלי המספריים שלו ונגה שחר חייבת לו את המהפך שהותיר אותה עם קסדה שחורה - מעצב השיער קולי

© קולי - מעצבי שיער   |   שד' רוטשילד 141 . תל אביב  |  03-6852020     |     www.collie.co.il